Letalski transport je ugodnejši, kot si mislite
Železniški prevoz je hiter, točen in cenovno ugoden
Zgodovina ladijskega kontejnerja
Čarter prevozi tovora
Naša špedicija na Obrežju je odprta NON-STOP 24/7
Kdaj plemenski žrebec postane kargo?
100 kg tovora v Hong Kong za 140 €
Pozor, žirafa na letalu!
Pošiljka denarja na letalu
Kako ekonomični so tovornjaki - polpriklopniki?
Pojasnilo kratic v ladijskem transportu
Potrdilo o gibanju blaga / EUR.1
T.L. Sirk d.o.o. od septembra 2018 ponuja tudi letalske prevoze blaga
V letu 2017 povečujemo logistične zmogljivosti
Železniški tovorni prevozi imajo mnogo prednosti, najpomembnejša med njimi je, da po tirih lahko daljše relacije prepotujejo večje količine blaga v primerjavi s cestnim ali letalskim prevozom. Železniški transport se zlahka kombinira z pomorskimi transporti, saj je kompatibilen z različnimi vrstami zabojnikov (kontejnerjev). Prav tako je železniški prevoz najprimernejši pri izrednih prevozih blaga nestandardnih dimenzij.
Med transporti vseh vrst je prednost železniškega transporta tudi v nižjih cenah prevoza blaga na srednje in velike razdalje. Transport po železnici je varnejši, zaradi zastojev na cestah pogosto tudi hitrejši, pomembno pa je tudi dejstvo, da železniški transport okolje najmanj obremenjuje s škodljivimi izpusti.
Nova železniška povezava je z železno cesto povezala Kitajsko in Evropo ter omogočila izmenjavo blaga v zelo kratkem času. Tovor iz Kitajske potuje najprej po cesti do »odpremnega« železniškega terminala (npr. mesti Wuhan ali Xi'An), od tam pa po železnici do različnih evropskih mest: Budimpešte, Dunaja, na Poljsko, v Veliko Britanijo, Španijo, Francijo, ter tudi v Slovenijo.
Blago iz Kitajske v Ljubljano, Maribor, Celje in Novo mesto pripotuje že v 12 dneh, kar pomeni, da je tranzitni čas transporta kar 2-3krat krajši v primerjavi z ladijskim transportom. Na skoraj 10 000 kilometrov dolgo pot se tovorni vlak iz Kitajske odpravi enkrat tedensko, po železni cesti pa Kitajska in Evropa dnevno izmenjujeta blago v vrednosti skoraj milijon evrov.
Nekateri opozarjajo na pomanjkljivost železniškega transporta - da je manj prilagodljiv, saj je vezan na železniško omrežje (tu seveda obstajajo omejitve glede naklona terena in drage izgradnja železniškega omrežja) in na vozne rede vlakov. Dolžina železniškega omrežja je v Sloveniji le dobrih 1200 km, kar je približno 33- krat manj, kot je skupna dolžina cestnega omrežja; zato je dostopnost železniškega prometa manjša.
Vendar smo v logističnem podjetju T.L. Sirk uspešno zaobšli tudi to pomanjkljivost železniškega transporta. V svoji široki ponudbi nudimo storitev ROAD&TRAIN, ki za naše stranke učinkovito povezuje železniški transport blaga s cestnim prevozom. Storitev omogoča, da tovor z zadnje točke železniškega prevoza, s tovornimi vozili hitro, varno in cenovno ugodno, dostavimo do skladišča končne stranke. Povpraševanja po železniških prevozih je namreč vse več, zato podjetje nudi tudi transport uvoženih ali izvoženih izdelkov na/iz Kitajske v enotni transportni verigi po železnici. V preteklih letih je se pot železniškega transporta običajno zaključila v Nemčiji. Storitev ROAD&TRAIN pa smo izpopolnili tako, da pošiljke pripeljemo po cesti prav do naročnikovega podjetja ali skladišča v katerikoli kraj v Sloveniji.
Težav nam pri omenjeni storitvi ne predstavljajo prevozi paletnega blaga, volumenski prevozi, prevozi kolutne pločevine (gradbeništvo, avtomobilska industrija) niti prevozi nevarnega blaga.
Vas zanima več?
T.L.Sirk d.o.o.
+386 1 78 12 200
info@tls.si
Zadnje novice
Podjetje T.L. Sirk d. o. o. na 11. mednarodnem logističnem kongresu
Sodobno skladišče v Hočah: Inovativna logistika za učinkovitejši pretok blaga
Radioferkvenčna identifikacija - RFID
Kitajska svilna cesta odpira nove trgovske poti v EU
TLS-jevo sodobno skladišče v Hočah – motor rasti za podjetja Štajerske in Pomurske regije
Konkurenčne cene skladiščenja v Hočah pri Mariboru
Iščete logista? Prevoznika? Špediterja? Skladiščne prostore?
Dolgoročna rešitev zmanjševanja stroškov skladiščenja
Skladiščenje v Sloveniji – 8 prednosti uporabe umetne inteligence pri skladiščenju blaga