Kakovost

V letu 2009 smo uvedli postopke poslovanja v skladu s standardom kakovosti ISO 9001:2008 ter v januarju 2010 uspešno opravili presojo poslovanja pri Bureau Veritas Slovenija.

 

 

Usmeritev v kakovost

Kakovost naših storitev je poleg timskega dela vseh zaposlenih najpomembnejša vrednota in predstavlja prizadevanja za nenehno izboljševanje vseh procesov v našem podjetju.

 

Temelji na osredotočenosti na doseganju pričakovanj kupcev, dobaviteljev, zaposlenih in okolja, v katerem delujemo. Vsi zaposleni v podjetju dnevno skrbimo za kvalitetno izvedbo storitev in tako prispevamo k nenehnim izboljšavam.

 

Kakovostno storitev lahko uspešno izvedemo, če so izpolnjeni spodnji pogoji:

  • usklajenosti z zahtevami kupcev,
  • spoštovanje cen in rokov izvedbe naših storitev,
  • zadovoljstv naših strank in zaposlenih v podjetju.

 

Ob tem pa v podjetju skrbimo za zaposlene, njihovo osebna rast, pripadnost podjetju, usposobljenost, izobraževanje in motivacijo za delo.  Brez vzdrževanja in modernizacije vozil, si ni mogoče predstavljati kakovostno izvedene storitve, zato je naša flota vozil moderna in opremljena z okolju najprijaznejšimi EURO 6 vozili.

Za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in za analizo podatkov o obiskanosti naša spletna stran uporablja spletne piškotke. Več informacij Strinjam se