Novost pri železniških prevozih iz Kitajske v EU in Slovenijo

Pri prevozu blaga iz ali na Kitajsko logistično podjetje TL Sirk že dlje časa ponuja kombinirano storitev ROAD&TRAIN. Ker pa je povpraševanja po železniških prevozih vse več, ponuja podjetje sedaj še transport uvoženih ali izvoženih izdelkov na/iz Kitajske v enotni transportni verigi po železnici. V preteklih letih je se pot železniškega transporta običajno zaključila v Nemčiji. Trenutno pa različni železniški operaterji ponujajo železniški transport do Dunaja, Budimpešte, Poljske in tudi do Slovenije. Gre za relativno novo storitev, ki pa bo zaživela in se dodobra razvila v tem letu.

Povpraševanja po tej storitvi je namreč zelo veliko. Železniška storitev nudi tako transport FCL (zabojniki/kontejnerji) in LCL (zbirniki – razsuti tovor), podobno kot pomorski transport. Utečena je tako za uvoz kot za izvoz blaga. Pri železniških prevozih je najbolj običajen transport v 40' kontejnerjih, ki pa imajo določene omejitve glede teže. Največja teža takšnega tovora je lahko 3000 kg.
 

Odprema tovora s Kitajske poteka tako, da pošiljke po cesti prispejo v »odpremni« železniški terminal (npr. mesti Wuhan ali  Xi'An), od tam pa po železnici pripotujejo do različnih evropskih mest: Budimpešte, Dunaja, na Poljsko, v Veliko Britanijo, Španijo, Francijo, ter tudi v Slovenijo. Od tam pa zopet po cesti do končnega prejemnika. V primerjavi z pomorskim prometom iz Kitajske, kjer je tranzitni čas več kot 30 dni, je železniški transport iz Kitajske mnogo hitrejši – 12 dni potrebujejo pošiljke iz Kitajske do Ljubljane. Prazen zabojnik/kontejner se mora nato vrniti nazaj na železniški terminal, običajno je to do Sloveniji najbližjega železniškega terminala v Budimpešti. Izvoz blaga iz Evrope poteka v obratnem vrstnem redu.
 

Gre za najbolj optimalen transport za pošiljke, ki tehtajo od 5.000 do 20.000 kilogramov. Prednost takšnega transporta je velika - prevoz tovora po železniških tirih je, v primerjavi z letalskim in pomorskim transportom, postal cenejši in hitrejši. Storitev je namenjena vsem poslovnim strankam v Evropi in na Kitajskem. Utečeni so tudi vsi potrebni carinski postopki.

V preteklih letih je nova železniška povezava Kitajska – Evropa zelo zmanjšala odvisnost transporta od pomorskega in zračnega prometa. Po železni cesti Kitajska in Evropa dnevno izmenjujeta blago v vrednosti skoraj milijon evrov. Železniška proga povezuje kitajsko mesto Yiwu s španskim Madridom in je dolga kar 9.977 kilometrov, poteka pa prek osmih različnih držav: Kitajsko, Kazahstan, Rusijo, Belorusijo, Poljsko, Nemčijo, Francijo in Španijo.



Vas zanima več?
T.L.Sirk d.o.o.
+386 1 78 12 200
info@tls.si

 

Za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in za analizo podatkov o obiskanosti naša spletna stran uporablja spletne piškotke. Več informacij Strinjam se