Kombinacija ladijskega, letalskega in pomorskega transporta na/iz Kitajsko

Kitajska je bila leta 2018 država porekla skoraj ene petine (19,9 %) celotnega uvoza v EU in največja dobaviteljica blaga, uvoženega v države Evropske unije. Med najpogosteje uvožene izdelke iz Kitajske sodijo: deli za rotacijske električne stroje, odpadki in ostanki iz plastičnih mas, električna oprema za kolesa, motorna vozila, stroji za obdelavo kovin, odpadki in ostanki iz bakra, stroji za obdelavo gume in plastičnih mas, električni motorji in generatorji, električni kondenzatorji, stroji in mehanske naprave ter pohištvo in njihovi deli.
Vir: Priročnik o poslovanju s Kitajsko.


Tudi izvoz na Kitajsko je za evropska podjetja velika priložnost, vendar je včasih zapleten in dolgotrajen. Področja ter izdelki, po katerih vlada povpraševanje na kitajskem trgu, so: varovanje okolja -  tehnologije odstranjevanja težkih kovin iz vode in zemlje, ravnanje s trdimi, tekočimi in plinastimi odpadki, ravnanje z nevarnimi odpadki, oprema za čiščenje dimnih plinov, obnovljivi viri kogeneracije. Področje prehrambene industrije in industrije pijač - mleko v prahu za dojenčke, UHT mleko, vrhunska vina, naravni sokovi, gurmanske-lovske specialitete ter področje avtomobilske industrije, predvsem komponente za svetovne proizvajalce avtomobilov.
Vir: Priročnik o poslovanju s Kitajsko.
 


Transport blaga iz/na Kitajsko je omogočen z letalom, ladjo ali vlakom. Pomembno je, da pri uvozu in izvozu blaga iz/na Kitajsko poiščemo transportno in logistično podjetje, s katerim lahko dobro sodelujemo. Poskrbeli bodo tako za prevoz blaga kot tudi za njegovo carinjenje. Natančneje ko so pripravljeni podatki za carinske dokumente, potrebni za uvoz ali izvoz, manj zamud bo pri carinjenju in dostavi blaga.



Letalo, ladja ali vlak?

Letalski transport je primeren predvsem za tovor z manjšo težo in volumnom. Njegova prednost je, ta, da blago prispe na cilj v zelo kratkem času. Za letalski prevoz se odločimo, ko smo omejeni s časom in je blago nekoliko lažje ali ima manjši volumen. Cenovno ugodnejši je ladijski transport. Zanj se odločimo, ko imamo na voljo dovolj časa in ko so količine blaga večje.

Zadnja leta je nova železniška povezava Kitajska – Evropa zelo zmanjšala odvisnost transporta od pomorskega in zračnega prometa, hkrati pa je to postala cenejša in hitrejša pot. Po tej železni cesti trenutno Kitajska in Evropa dnevno izmenjujeta blago v vrednosti več kot milijardo dolarjev oziroma 800 milijonov evrov. Železniška proga povezuje kitajsko mesto Yiwu s španskim Madridom in je dolga kar 9.977 kilometrov, poteka pa prek osmih različnih držav: Kitajsko, Kazahstan, Rusijo, Belorusijo, Poljsko, Nemčijo, Francijo in Španijo. Celotno razdaljo tovorni vlak z 82-imi vagoni prevozi v 21 dneh.

Seveda so za uvoz in izvoz izdelkov iz/na Kitajsko možne tudi različne kombinacije ladijskega, železniškega in letalskega prevoza. Kombinacija najmanj dveh oblik transporta (letalo-železnica, železnica-ladja) v enotni transportni verigi poteka brez menjave transportne enote, v kateri potuje blago (univerzalni kontejner).
 

Logistično podjetje T.L.Sirk d.o.o. svojim strankam že ponuja kombinirano storitev ROAD/TRAIN  – kjer tovor del poti opravi po cesti (do Budimpešte, Madžarska), preostali del pa z vlakom (do Xi'An, SZ Kitajska).


 

Svojim strankam tudi svetujejo, zanje organizirajo prevoz tovora po morju, zraku, železnici ali cesti, ter uredijo vse izvozne oziroma uvozne carinske postopke.

 

T.L.Sirk d.o.o.
Pokličite:  +386 1 78 12 200
ali pišite: info@tls.si

 

Za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in za analizo podatkov o obiskanosti naša spletna stran uporablja spletne piškotke. Več informacij Strinjam se