Sodobna Svilna cesta – 40 % cenejša od letalskega in 40 % hitrejša od ladijskega prevoza

V času, ko hitrost in zanesljivost logistike odločata o uspehu podjetij, se vse več uvoznikov in izvoznikov odloča za prevoz blaga po železnici. Ena izmed najzanimivejših poti poteka kar iz osrčja Kitajske do Evrope – vse do Slovenije. Gre za sodobno različico legendarne svilne poti, ki danes povezuje Kitajsko z evropskimi mesti preko široke mreže železniških povezav.
 

Železniški tovorni promet iz Kitajske proti Evropi se večinoma začne v velikih logističnih središčih, kot so Xi’an, Chengdu, Wuhan, Zhengzhou in Chongqing. Vlak nato potuje skozi Kazahstan, Rusijo, Belorusijo, Poljsko in naprej proti srednji Evropi – tudi do Ljubljane. V Sloveniji so vstopne točke predvsem železniške postaje z dobro razvito infrastrukturo, kot sta Ljubljana in Celje.
 

Trajanje poti je odvisno od izhodiščnega mesta, vrste blaga in trenutnih razmer na mejnih prehodih, vendar povprečen čas tranzita znaša 14 do 20 dni – torej precej hitreje kot ladijski prevoz (ki lahko traja tudi 40–50 dni), a precej ceneje kot letalski transport.
 

Ta najstarejša in najdaljša železniška trgovska pot iz Kitajske v Evropo meri več kot 11.000 kilometrov. Prvi vlak iz Kitajske v Evropo je prispel leta 2011 – danes jih je že več kot 20.000 letno. Najbolj znana vlakovna povezava na tej poti je t. i. China Railway Express, ki vsak dan odpelje več kot 50 tovornih vlakov v Evropo. Izbira železniških prevozov je od vseh najbolj trajnostna, saj porabi tovorni vlak kar približno 90% manj CO₂ kot letalo za enako razdaljo.
 

Železniški transport po svilni cesti omogoča prevoz najrazličnejših vrst blaga:
  • elektronski izdelki za široko potrošnjo (telefoni, računalniki, televizorji, gospodinjski aparati),
  • avtomobilske dele,
  • tekstil in obutev,
  • pohištvo,
  • prehranske izdelke z daljšim rokom trajanja.


V posebnih kontejnerjih je možen tudi prevoz hlajenega blaga (reefer kontejnerji).
 

Na železniškem transportu je omejen ali onemogočen prevoz nevarnih snovi, eksplozivov in živil z zelo kratkim rokom trajanja. Prav tako je treba upoštevati carinske predpise vseh tranzitnih držav.


Stroški železniškega prevoza so seveda odvisni od številnih dejavnikov: teže in volumna blaga, relacije, hitrosti dostave, vrste kontejnerjev ipd. Na splošno velja, da je železnica 30–50 % cenejša od letalskega prevoza in 30–40 % hitrejša od ladijskega, zato predstavlja odličen kompromis med ceno in časom.


Če potrebujete železniški prevoz blaga iz Kitajske v Slovenijo, vam lahko pomaga slovensko podjetje T.L. Sirk, d.o.o., ki že vrsto let nudi celovite logistične rešitve. Poleg organizacije prevoza poskrbijo tudi za carinsko posredovanje, optimizacijo stroškov in pomoč pri urejanju dokumentacije. Njihova ekipa je zanesljiv partner pri iskanju najhitrejše, najvarnejše in najugodnejše poti za vaše blago.


Železniški prevoz iz Kitajske je v zadnjih letih postal izjemno priljubljena izbira za mnoga podjetja, ki iščejo hitrejšo, bolj zanesljivo in okolju prijaznejšo rešitev. Če vas zanima, kako bi ta pot lahko postala del vašega logističnega toka, se obrnite na T.L. Sirk – z veseljem vam bodo svetovali in pomagali najti optimalno rešitev.

 

Želite izvedeti več?

Pokličite: 080 35 06

ali pišite: info@tls.si

 

Za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in za analizo podatkov o obiskanosti naša spletna stran uporablja spletne piškotke. Več informacij Strinjam se